ثبت آگهی نزدیکترین ها جدیدترین ها ثبت نام
شهر تهران استان تهران شهرستان ها
استانبول ترکیه ایروان ارمنستان

سوالات متداول

 

   
 

شرط لازم برای درج آگهی در سامانه DSCARD.IR در نظرگرفتن درصد تخفیف ویژه مشترکین کارت تخفیف DS می باشد.

آیا شرایط سنی برای مشارکت در سامانه الکترونیکی تخفیفی ارجاعی DSCARD وجود دارد؟

خیر، هیچ شرطی وجود ندارد، تمامی رده های سنی می توانند در صورت تمایل در سامانه الکترونیکی دنیای سبز و سلامت مشترک شوند.

مبلغی که بابت شارژ کارت دنیای سبز و سلامت باید پرداخت نمود چقدر است؟

در این سیستم هیچگونه وجهی اعم از حق عضویت یا حق شارژ و غیره از متقاضیان دریافت نمی گردد.

شرایط دریافت سهم تخفیف از سامانه چگونه است؟

تمام افراد با توجه به قراردادی که با گروه تجاری دنیای سبز و سلامت منعقد نموده اند، و کارت DS را دریافت کرده اند در لیست مشترکین سامانه قرار خواهند گرفت، لذا به مجرد آنکه خریداران اقدام به خرید کالا و خدمات از فروشگاه های طرف قرارداد نمایند، تخفیف خود دریافت خواهند نمود.

نحوه پرداخت تخفیف، به مشترکین واجد شرایط چگونه است؟

میزان تخفیف َ موقع خرید از فاکتور محاسبه و کسر میشود و ما بقی توسط خریدار پرداخت میشود.

آیا در میزان و تعداد دفعات خرید و دریافت تخفیف از واحدهای تجاری قرارداد محدودیتی برای مشترکین وجود دارد؟

خیر، مشترکین قرارداد تخفیف DS CARD برای مدت یکسال بطور نامحدود در مقدار و دفعات خرید می توانند به واحدهای تجاری طرف قرارداد مراجعه نموده و با ارائه تخفیفات کارت در هنگام خرید، از تخفیفات مربوط به محصولات استفاده نمایند.

کسانی که کلمه عبور (پسورد) خود را فراموش کرده اند از چه طریقی می توانند آن را دریافت نمایند؟

در بخش ورود به سایت، گزینه یادآوری کلمه عبور را کلیک نموده ، پسورد جدید به آدرس ایمیل آنها که در هنگام تکمیل نمودن فرم ثبت نام اعلام نموده اند، فرستاده می شود.

شرایط لازم جهت دریافت کارت تخفیف DS  چیست؟

شرایط خاصی وجود ندارد و صرفا از طریق سامانه سفارش کارت تخفیف و یا مشاوران کارت تخفیف DS میتوانید تهیه نمایید.

DS CARD کارت تخفیف در چه مراکزی قابل استفاده است؟

کلیه مراکزخرید اعم از عرضه کنندگان البسه، کیف وکفش، مبلمان و لوازم خانگی و اداری، هتلها، رستورانها، مراکزعرضه مواد غذایی، مراکزخدماتی درمانی، موسسات خدماتی رفاهی، آموزشی و فرهنگی و ... می توانند طرف قرارداد گروه دنیای سبز و سلامت  باشند و مراکزی که در لیست مراکز خرید قرار دارند و محصولات خود را با تخفیف اعلام شده در سامانه به متقاضیان گرامی عرضه می نمایند.

سیستم بازاریابی تخفیفات فروشگاهی و خریدهای گروهی و کارتهای تخفیف برای اولین بار توسط چه کسی ابداع و راه اندازی گردید؟

این شیوه نوین بازاریابی که بر پایه تخفیفات فروشگاهی استوار است و متقاضیان شرکت را از پرداخت هرگونه وجه نظیر حق عضویت بی نیاز می سازد ، بنا بر اسناد و مدارک معتبر برای اولین بار سیستم ارجاعی و فروش مستقیم همراه با سیستم آگهی های شخصی و کارت تخفیف همزمان در سامانه DSCARD ارائه شده است  و تا قبل از این سیستم فوق توسط هیچ فرد حقیقی یا حقوقی دیگر سیستمی به این جامعی و کاملی اجرا نگردیده است و در ابتدای راه اندازی نیز به تصور برخی افراد کاری غیرممکن و فاقد ارزش اجرایی عنوان می شد. اما با ظهور قابلیتهای شگفت انگیز سیستم ارجاعی فروشگاهی، همگان پی به قابلیتهای بی نظیر آن برده و توسط صدها شرکت داخلی و خارجی و حتی ادارات دولتی در حال اجرا می باشد ولی با تفاوت های چشمگیر و از آن شگفت انگیزتر آنکه همه بدون ارائه مدارک قانونی، خود را مبتکر سیستم تخفیفی رفاهی می دانند.

جهت استفاده از DS کارت چه مبلغی باید پرداخت نمود؟

 استفاده از کلیه خدمات DSCARD برای همگان رایگان است و به جز هزینه اشتراک ماهیانه ، وجه دیگری از مشترکین دریافت نمی شود.

DS CARD چیست و شرایط دریافت کارت تخفیف دنیای سبز و سلامت کدام است؟

همانگونه که ازنام آن پیداست کارت تخفیف به منظور کاهش قیمت ها و دریافت تخفیف از واحدهای تجاری طرف قرارداد طراحی گردیده است که به طور اشتراک نامحدود سالیانه از طرف گروه دنیای سبز و سلامت به مشترکین اعطاء می گردد.

واحدهای تجاری طرف قرارداد چه خصوصیاتی دارند و در سامانه دنیای سبز وسلامت چه نقشی ایفاء می کنند؟

واحدهای تجاری طرف قرارداد از بین واحدهای تجاری دارای حسن شهرت و دارای مجوز فعالیت انتخاب گردیده ومحصولات خود را با قیمت قانونی و عرف بازار عرضه می نمایند.

تخفیف در نظر گرفته شده بر روی کالاها و خدمات واحدهای تجاری طرف قرارداد از ویژگی خاصی برخوردار هستند، بطوریکه این ویژگی در شرایط عادی برای کسی  اعمال نمی گردد. حتی برخی از این مراکز بدلیل آنکه دارای برند خاصی هستند بجز در بعضی از فصول یا مقاطع مشخصی از سال تخفیف نمی دهند ومعمولا محصولات خود را به صورت مقطوع عرضه می کنند، اما همین مراکز بدلیل انعقاد قرارداد با DS CARD در تمامی اوقات با مراجعه مشترکین دارای  کارت تخفیف DS، اقدام به ارائه تخفیف به آنها می نمایند.

بن خرید چیست و چه کاربردی دارد؟

  مشترکین جدید، در برخی از مراکز (طبق توضیحات هر مرکز)همزمان با   کارت می بایست از بن خرید استفاده  نمایند بدینصورت که یک قطعه بن خرید را از شرکت دریافت نموده و پس از خرید از  واحدهای تجاری طرف قرارداد جهت پرداخت باقی وجه  به فروشنده از کارت خوان و یا نقدا پرداخت می نمایند. مشترک می تواند به دفعات و بدون محدودیت در مقدار خرید به واحدهای تجاری طرف قرارداد مراجعه نموده و تخفیف مربوط به خریدهای خود را بطور کامل دریافت نماید.

ازچه طریقی می توان با مدیریت سامانه الکترونیکی تخفیفات مرتبط شد؟

سریعترین راه ارتباطی با مدیریت سامانه الکترونیکی DSCARD، پست الکترونیکی در قسمت تماس با ما می باشد.

در صورتی که هر یک از واحدهای تجاری طرف قرارداد مطابق با مفاد قرارداد عمل ننمود و کالا یا خدمات خود را گران تر از حد معمول به مشترکین عرضه نمود، این مسئله چگونه قابل پیگیری است؟ آیا شخصا باید دست بکار شده و با مسئول واحد تجاری درگیر لفظی یا فیزیکی شویم و یا؟؟؟؟

از مشترکین گرامی خواهشمند است برای اطمینان خاطر بیشتر قبل از مراجعه حضوری به مرکز مورد نظر ازطریق سایت وبا تماس تلفنی استعلام قرارداد مرکز را بگیرند و قبل از خرید، کیفیت و قیمت محصولات را به دقت مورد بررسی قرار داده و درصورتیکه کالای مورد عرضه در واحد تجاری با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی و یا عرف بازار عرضه می گردد و یا آنکه فروشنده مبلغ تخفیف را به درستی اعمال نمی نماید از انجام خرید خوداری نموده ومورد را سریعاَ به شرکت گزارش (در هر آگهی بخش گزارش) نمایند تا در اسرع وقت توسط بازرسین پشتیبانی رسیدگی بعمل آید و نیز میتوانند با شماره بازرسی و نظارت تماس بگیرند.

چراکه هماهنگی و نظارت به هزاران مرکز و افراد وفروشنده ها،منشی ها، صندوق دار ها کاری بسیار پیچیده میباشد و ممکن است برخی موارد یک در هزار پیش بیاید.

آیا بر نحوه عملکرد واحدهای تجاری طرف قرارداد از طرف مدیریت گروه تجاری تخفیفات نظارتی می شود؟

واحدهای تجاری طرف قرارداد از بین واحدهای تجاری معتبر در داخل و خارج  کشور انتخاب گردیده و عملکرد آنها به طور مستمر (محسوس و نامحسوس) از طریق بازرسان ومشاوران DS مورد نظارت و بازبینی قرار می گیرد.

افرادی که کارت تخفیف آنها مفقود گردیده چگونه می توانند کارت المثنی دریافت نمایند؟

افرادی که کارت موقت خرید و یا تخفیفات کارت خود را مفقود نموده اند می توانند از طریق پست الکترونیکی اعلام نمایند .

هدف از ایجاد و راه اندازی سامانه الکترونیکی ارجاعی چیست؟

هدف از ایجاد و راه اندازی سامانه الکترونیکی کارت تخفیف، بالاتر بردن قدرت خرید خانوار است که با مدیریت خریدهای روزانه می توان به آن دست یافت، با بهره وری درست و اصولی از پتانسیلهایی نظیر وقت - انرژی و سرمایه های خرد می توان به نتایج شگفت انگیزی دست یافت و سازماندهی ویکپارچگی آنها موجب اصلاح الگوی مصرف و بهبود بخشیدن سطح کیفی زندگی اقشار مختلف اجتماع می شود.

رقبای تجاری شما چه کسانی هستند؟

به دلیل منحصربفرد بودن عملکرد - گستردگی بازار هدف و عدم محدودیت در محصولات ارائه شده در سیستم تجاری ارجاعی که تمامی اقشار جامعه با هر وضعیت مالی و معیشتی را پوشش می دهد و به حقیقت در هیچ یک از سیستم های تجاری دیگر چنین پتانسیل عظیمی وجود ندارد، سیستم های دیگر رقیبی به شمار نمی روند.

میزان تخفیف و لیست مشخصات و آدرس مربوط به موسسات و واحدهای تجاری طرف قرارداد را از چه طریقی می توان مشاهده نمود؟

بازدیدکنندگان گرامی می‌توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی www.dscard.ir و کلیک نمودن بر روی منوی مراکز خرید می باشد، لیست واحدهای تجاری طرف قرارداد را مشاهده نمایند.

آیا تعیین نوع و اندازه و قیمت کالا یا خدمات برای متقاضیان قراردادهای مختلف تخفیف اجباری است؟

خیر ، تمامی افراد متقاضی درتعیین نوع، اندازه و مقدار و انتخاب کالاها یا خدمات آزاد هستند و هیچ اجباری در خرید کالا یا خدمات غیر ضروری و یا گران قیمت و یا تعریف شده وجود ندارند.

مشترکین چگونه می توانند از وضعیت جدیدترین مراکز مطلع شوند؟

مشترکین گرامی می توانند با کلیک نمودن بر روی منوی جدید ترین ها از وضعیت تازه ترین مراکز و تخفیف های دریافتی خود مطلع شوند.

آیا مشترکین گروه تجاری تخفیف امکانی در معرفی بیشتر واحدهای تجاری طرف قرارداد به دیگران دارند؟

بله .  معرفی واحدهای تجاری طرف قرارداد و تشویق مشتریان به خرید از واحدهای تجاری طرف قرارداد برای هیچ کسی اجباری نیست ولی متقاضیان می توانند با استفاده از سیستم انتشار در شبکه های مجازی و یا ارسال لینک به دیگران ،دوستانشان هم بهره مند سازند. افرادی که کارت تخفیف ds  را فقط با هدف استفاده از تخفیف فروشگاهی دریافت نموده اند می توانند تجربیات خود را با درج نظرات و like – comment  و انتشار آگهی به دیگران اطلاع دهند.

آیا مسئولین واحدهای تجاری، جهت انعقاد قرارداد و هزینه های بازاریابی و تبلیغات باید وجهی را به شرکت بپردازند؟

خیر، فقط می بایست تخفیف توافق شده را برای مشتریان معرفی شده از سوی شرکت اعمال نمایند.

نظام جامع تخفیفات چه منفعتی برای واحدهای تجاری طرف قرارداد دارد؟ و آنها با چه انگیزه ای حاضر به همکاری و ارائه تخفیف به مشترکین کارت تخفیف خواهند بود؟

گروه dscard سامانه کشوری دنیای سبز و سلامت  با استفاده از اهرم تشویق و بدون آنکه چیزی را بر واحدهای تجاری طرف قرارداد تحمیل نماید با استفاده از یکی از پیشرفته ترین متدهای بازاریابی دنیا تجارت ارجاعی، موجب رونق هرچه بیشتر کسب و کار واحدهای تجاری گردیده و با ارتقاء راندمان فروش، آنها را ترقیب به ارائه خدمات بهتر و کاهش قیمتها می نماید.

انعقاد قراردادهای جدید و توسعه واحدهای تجاری بر چه مبنایی توسط شرکت صورت می پذیرد؟

انعقاد قرارداد با واحدهای تجاری جدید با توجه به نیاز مشترکین و اعلام درخواست توسط آنها صورت می پذیرد لذا انعقاد قرارداد با واحدهای تجاری جدید بدون آنکه مراجعه کنندگانی جهت خرید داشته باشند موجب انصراف واحدهای تجاری از ادامه همکاری با سامانه الکترونیکی ds card می شود.

چرا شما سیستم تخفیفی ارجاعی را بی نظیر و منحصر بفرد می دانید؟

زیرا این سیستم قادر خواهد بود به تمامی نیازهای اساسی روزمره افراد پاسخ داده و بدون  دریافت سرمایه گذاری توسط آنها و بدون آنکه ریسکی را بر آنها وارد نماید خدمات رسانی نماید همچنین با کاهش قیمتها قدرت خرید خانوار را افزایش داده و امکان درآمدزایی داشته باشد از طرفی با واقعی نمودن قیمت ها و حمایت از مصرف کنندگان آنها را تشویق به خرید از واحدهای تجاری سطح کشور نموده و افزایش راندمان فروش و رونق کسب و کار را در پی خواهد داشت.

صدور کارت  DSو اشتراک در سامانه الکترونیکی dscard.ir چه تفاوتی با سایر شرکتها دارد؟

اشتراک رایگان، از نکات بارز و حائز اهمیت سامانه DS  می باشد، زیرا حق اشتراک خریدار از تخفیف ارائه شده توسط واحد های تجاری طرف قرارداد تأمین می گردد. این در حالیست که تقریباً تمامی شرکتهای فعال در زمینه بازاریابی یا با دریافت حق عضویت از مردم  و یا با فروش مستقیم کالا به آنها فعالیت می نمایند، این فرایند حتی شامل بسیاری از نشریه ها و رسانه های جمعی نیز می باشد بعنوان مثال اگر یک واحد تولیدی یا توزیعی و یا یک فرد جویای کار بخواهد آگهی کوچکی را از طریق موسسات ذکر شده به اطلاع مخاطبان برساند، خواه آگهی چاپ شده برای آگهی دهنده موفقیت آمیز یا ناموفق باشد وی ملزم به پرداخت هزینه آگهی می باشد، اما درصورتیکه فرایند بازاریابی توسط سامانه الکترونیکی DS با موفقیت همراه نباشد کوچکترین وجهی از طرف واواحد تجاری طرف قرارداد به سامانه DS پرداخت نخواهد شد.

 علاوه بر شرکتهای فعال در زمینه بازاریابی که درآمد خود را از طریق دریافت حق عضویت از مردم تأمین می نمایند شرکتهایی نیز وارد بازار شده اند و اقدام به فروش کالاهای غیر ضروری و یا تولید خارجی به مردم می نمایند که بدون تردید خسارات جبران ناپذیری را به اقتصاد ملی وارد می نمایند. در صورتیکه سامانه الکترونیکی DS، واسط عملیات فروش و معرفی کننده کالاها و خدمات مورد عرضه در واحدهای تجاری طرف قرارداد به مردم می باشد.

اساسی ترین تفاوت سیستم تجاری تخفیفات با سایر سیستمهای موجود در چیست؟

رایگان بودن اشتراک مراکز و تبلیغات بدون نیاز به پرداخت حق عضویت، عدم نیاز به سرمایه گذاری و عدم اجبار به خرید و فروش کالا توسط افراد، عدم خروج ارز و ثروت از کشور، توانایی جذب و ورود ارز به داخل کشور،گستردگی بازار هدف و ... که از خصوصیات منحصربفرد سیستم DSمی باشد و در هیچ یک از سیستمهای مدعی فعلی انجام نمی پذیرد.

 

جداول مقایسه

دیگر روش های تبلیغی (پیک های تبلیغی. تراکت . پیامک و...)

#1- مدت زمان محدود وموقت در هنگام توزیع 1روز الی 1ماه

2- بستگی به تیراژ چاپ دارد و در بهترین حالت کل تیراژ چاپ به عنوان مثال 5000عدد البته اگر دور ریز نداشته باشد وغیرقابل رصد و شمارش می باشد

3-  صرفا محدود به محل پخش و توزیع(یک محله و یا یک خیابان.)

4- مبلغ هزینه برای یک برگ تبلیغ در مدت 1ماه و یک منطقه بین 500000الی 1میلیون تومان میباشد که برای 12 ماه و22منطقه تهران بالغ بر 200میلیون میباشد و بدون تضمین بازگشت.

*- ...

روش تبلیغی – ارجاعی   Ds Card

*1- مدت زمان : نامحدود به صورت 24ساعته به مدت یکسال و قابل تمدید

*2- تیراژ و تعداد بازدید : نامحدود در فضای اینترنت و سایت و شبکه اجتماعی .با بازدید ماهانه 10هزار نفری و سالانه بالغ بر 100 هزار

*3- منطقه و محدوده : امکان دسترسی نامحدود در سطح کل کشور

*4- میزان بازدهی و هزینه : هزینه تبلیغی ارجاعی بسیار اندک و از سود فروش میباشد و با قابلیت استفاده از تخفیف های دیگران امکان برگشت چندین برابری وجه را دارا میباشد.

*- ...

 

 

سیستم های تخفیف گروهی و به ظاهر مشابه

 DS CARD  سیستم تخفیفی – ارجاعی 

1-شما مبالغ را از طریق سایت به حساب شرکت ریخته و شرکت بعد از گذشت 1ماه به صاحبین مشاغل پرداخت میکند .که در برخی موارد نیز انجام نشده است.

2-از قبل خرید کوپن یا بن خود را از طریق سایت انجام داده و در زمان محدود وتعداد محدود قابل استفاده  می باشد و بعد از آن ازبین میرود.

3-به تعداد بن تهیه کرده میتوانید همراه و میهمان داشته باشید و افراد اضافی امکان استفاده ندارند.

4-تعداد استفاده فقط 1بار میباشد و غیر قابل استرداد.

5-در  خرید سقف خرید وحد اعتبار دارید.

6-به دلیل مدت زمان کوتاه(چند روزه بودن)کیفیت در مدت تخفیف متفاوت است با روزهای عادی.

7-محدود بودن موارد

1-بین صاحبان مشاغل و سامانه هیچ گونه رابطه مالی وجود ندارد و مشترکین مبالغ را به خود صاحبین مشاغل و خدمات با کسر تخفیف پرداخت میکنند.

2-شما قبل از انتخاب و تصمیم وجهی پرداخت نمیکنید و بعد از خرید تسویه انجام میشود.

3- همراه و میهمان نیز بسته به شرایط میتوانید داشته باشید.

4-شما در تعدد انتخاب و خرید و حتی انصراف از خرید آزادی کامل دارید.

5-محدودیت اعتبار ویا مبلغ خرید ندارید.

6-تفاوتی در کیفیت محصولات وخدمات بین مشترکین و مشتریان عادی وجود ندارد.

7-تنوع وگستردگی خدمات و کالاها